poniedziałek, 10 września 2012

Czy Harry Styles jest gejem?

Chciała bym wam to wszystko dokładnie opisać ale nie wiem od czego zacząć więc skopiuje wam tekst z tej strony  [Klik]
EDIT: ZNACZNIE TATUAŻU HARREGO -"17BLACK". MUSICIE PRZECZYTAĆ.
Nie wiem czy wiecie istnieje książka pt. "17BLACK and 29 red". Główny wątek romansu dotyczy dwóch kolesi Pip'a i Lindsaya.
Lindsay miał "lekkie loczki". Zupełnie jak Harry. Pip miał lekko ponad dwadzieścia lat. Zupełnie jak Louis. Między tą dwójką jest różnica wieku. Zupełnie jak pomiędzy Harrym i Lou.
Pip zaczyna także dorastać. I wygląda na to, że Louis również "zaczyna dorastać" troszkę, ponieważ mniej go obchodzi opinia innych. Pip jest także w związku, ale kocha Lindsaya.
Lindsay w książce ma złamane serce,, ze względu na związek Pipa. Choć wie, że Pip go kocha.
W książce większość czasu są daleko od siebie (tak jak menagment powstrzymuje Larrego. publicznie są zawsze odseparowani od siebie).
Oboje za sobą tęsknią i chcą ze sobą być. Kiedy są ze sobą są jak "magnesy"- przyciągają się nawzajem, co także widzimy w momentach Larrego.
W książce Lindsay był czasami "bad boiem".
Harrego również możemy uznać za "bad boia" ze względu na te "małe rzeczy" które są przeciwne życzeniom menagmentu.
Pip i Lindsay doznają dużego bólu i nadal są w sobie zakochani.

Trzecia książka z serii (ta była druga) będzie prawdopodobnie o tym jak Lindsay i Pip są razem.

Nie wiem czy to wszystko przypadek, ale HARRY MÓGŁ PRZECZYTAĆ TĄ KSIĄŻKĘ I WYTATUOWAĆ PIERWSZĄ CZĘŚĆ TYTUŁU.
Może chciał powiedzieć, że kocha Lou i pewnego dnia z nim będzie.

EDIT1: Spójrzcie na okładkę książki -> http://photo.goodreads.com/books/1291018570l/9788166.jpg
WYRAŹNIE WIDAĆ PODOBIEŃSTWO. MIĘDZY TATUAŻEM HAZZY (http://media.tumblr.com/tumblr_ma0ureoWyn1r28ltw.jpg) A TYM CO WIDNIEJE NA KSIĄŻCE!

EDIT2: Tatuażysta który zrobił owy tatuaż, sam powiedział, że nie robi tatuażów gwazdom bo mają taką zachciankę, ŻE MUSI MIEĆ JAKIEŚ GŁĘBSZE ZNACZENIE!
i naprawdę bardzo szczerze WĄTPIĘ ŻEBY ZNACZENIE 17BLACK JAKO SZCZĘŚCIE, SZCZĘŚLIWA LICZBA, MIAŁO GŁĘBOKIE ZNACZENIE.
Tatuażysta by na pewno tak nie zrobił, bo to moim zdaniem nie ma znaczenia!

EDIT3: Harry podobnież WYPEŁNIŁ SOBIE SWÓJ TATUAŻ Z GWIAZDĄ!
WIECIE CO TO ZNACZY?! nie?!

Otóż pewnego dnia, nie pamiętam kto (ale jestem pewna, że ktoś to powiedział), że jeśli jego tatuaż NIE JEST WYPEŁNIONY TO OZNACZA TO, ŻE NIE SĄ GOTOWI SIĘ UJAWNIĆ!
A on go wypełnił... czy to znaczy... czy to znaczy..
ŻE SĄ GOTOWI BY SIĘ UJAWNIĆ?! :O
+ SPÓJRZCIE NA ZDJĘCIE ZE STUDIA TATUAŻU KIEDY HARRY PRAWDOPODOBNIE WYPEŁNIAŁ GWIAZDKĘ: http://distilleryimage5.s3.amazonaws.com/a17d4b5afa2111e1b1c522000a1de671_6.jpg
Na zdjęciu wyraźnie widać zdjęcie buta Lou'iego ( http://media.tumblr.com/tumblr_ma3t39u2Er1rnm6i3.jpg )
A TO ZNACZY.. ŻE RAZEM POSZLI WYPEŁNIĆ TATUAŻ HARREGO KTÓRY MA OZNACZAĆ, ŻE SO GOTOWI BY SIĘ UJAWNIĆ ?!
moje emocje..


EDIT4: Jestem pewna, że Harry niedługo objaśni swoją seksualność.

*Słyszeliście o tym niby Harry/Niall switch ?
Polega na tym, że cała uwaga (która nie ukrywajmy jest na Harrym który ma najwięcej fanek) ma być przenoszona na Nialla, bo niby ma się coś ważnego z Harrym wydarzyć..
Oczywiście ten switch moim zdaniem to bujda ale warto o tym wspomnieć.

*Harry bardzo często wychodzący ze swoim przyjacielem gejem Nickiem Grimshawem i jego innymi przyjaciółmi gejami do gejowskich klubów. OCZYWIŚCIE NIE MA W TYM NIC DZIWNEGO, ŻE OD CZASU DO CZASU WYSKOCZY Z KILKOMA GEJAMI DO GEJOWSKIEGO KLUBU. JA NIC NIE MOWIE, ale takie trochę podejrzane.


okej to tyle, bo moje emocje są w tej chwili tak rozszarpane przez to co właśnie piszę, że tylko płaczę.

Oczywiście możecie nadal uważać, że tatuaż oznacza szczęście a te inne przypadkowe rzeczy są tylko przypadkowe :)
ALE WYDAJĘ MI SIĘ, ŻE DOWODY SĄ PRZYTŁACZAJĄCE!
WYDAJE MI SIĘ, ŻE HARRY WRĘCZ NA PEWNO PRZECZYTAŁ TĄ KSIĄŻKĘ I UZNAŁ, ŻE ZBYT BARDZO PRZYPOMINA GO I JEGO ŻYCIE. PRZYPOMINAM TEŻ O OKŁADCE KSIĄŻKI I O GWIAZDCE. 
______________________________________________________________________
 Moje zdanie : Harry kiedyś powiedział ze jest BI. Jeśli 'związek' Harrego i Lou jest na serio to co z Eleonor? A moze Harry rzeczywiście jest w związku z jakimś chłopakiem a to nie Louis tylko kto inny? Ale nawet jeśli to czy to takie ważne? Liczy się muzyka i ich szczęście prawda? Ja na pewno będę ich nadal kochać i mam nadzieje ze wy tez i nie przestaniecie z powodu ze są homoseksualni, ja wiem ze wiele z was kocha się w nich ale myślcie racjonalnie prawdopodobieństwo ze ich spotkacie wynosi 70% ze zostaniecie przez nich zauważone 40% ze zostaniecie zapamiętane 10% a zostaniecie kimś więcej [nie koniecznie dziewczyną] jest bardzo bardzo malutkie bo w końcu jest ich tylko 5 [no i ci którzy grają;D] ale cóż możemy tylko czekać !!!!!!!!! całuski papapa;D

PS. Przepraszam ze nie dodaje notek ale mi się nie chce a jak mi się chce to muszę zrobić coś innego może dziś jeszcze coś dodam.

15 komentarzy:

  1. no nwm czy to prawda to by niespał z kobietami mówiąc o tym ze to robił.... :>>>>>


    http://onedirectionpolskafan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Larry istnieje przynajmniej ja w to wierzę a jeśli nie wierzycie to tu macie linka :) http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=larry%20stylinson&source=web&cd=2&cad=rja&sqi=2&ved=0CDIQFjAB&url=http%3A%2F%2Flarry1d.blogspot.com%2F&ei=EkldUfvaC8_54QT-oYCgDw&usg=AFQjCNFdpeRqmuYpdzdH1lzAJB0-5swDBw&bvm=bv.44770516,d.Yms

      Usuń
  2. Larry shipperki zrobią wszystko by udowodnić wszystkim że " Larry" jest prawdziwy. -.- to bez sensu.+ Louis przez całe życie był hetero. teraz nie zmieniłby orientacji. Harry jest bi więc coś jest możliwe. A to że wychodzi do gejowskich klubów to normalne. podobno reszta 1D też czasami tam bywała -.- ale wiesz do tego co zrobiłabyś gdyby ciebie i twoją najlepszą przyjaciółkę cały świat uważał za lesbijki? pewnie byś się kurwa cieszyła. chyba że jestes homo. nie wnikam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już wierze żę Hazza jest Gejem bo był filmik, wszystko jasne :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko down wierzy ze Harry to gej
      -Juu Staa

      Usuń
    2. Bez urazy oczywiscie

      Usuń
  4. jacy wy jesteście naiwni oni nie są gejami

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie nie są wy usłyszycie jakieś plotki i już w to wierzycie jesteście bardzo NAIWNI wiecie ???

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już wiem że an jest gejem inaczej nie całował chlopakow i ich nie trzymał za fiuty a zwłaszcza na koncercie

    OdpowiedzUsuń
  7. chodziło mi o on a nie an

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno tutaj nie zaglądałam ale widzę ze pod tym postem macie rozmowę Wiecie ja tam nie uważam ze oni są razem i uważam ze nie jest fajne mówienie im ze strony jakiś fanek ze oni są parą. Dałam wam tą notkę tutaj bo ją znalazłam i uznałam za ciekawy materiał

    OdpowiedzUsuń
  9. I TAK ICH KOCHAM TZN 1D

    OdpowiedzUsuń
  10. yd zapytali się Harry'ego czy jest BI odpowiedział:
    "Biseksualista? Ja? To jest zabawne. Mine interesują wyłącznie kobiety. Tego jest pewny".
    + Poprosił także swoje fanki aby nie wierzyło we wszystko co przeczytają w kolorowej prasie. POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja będę z 1d do końca ich kariery. może jestem naiwną smakują ale co z tego dla mnie nie liczy się z kim oni się bzykaja tylko to jaką muzykę robią;)

    OdpowiedzUsuń